سرزمین دانلود اهنگ

دانلود اهنگ ها و موزیک ویدیو های جدید

سرزمین دانلود اهنگ

دانلود اهنگ ها و موزیک ویدیو های جدید

آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۴، ۱۳:۱۰ - nasrin shahin fatmeh
    salam damet garm
نویسندگان


احسان خواجه امیری

احسان خواجه‌امیری فرزند ایرج خوانندهی قدیمی موسیقی سنتی ایران است. او در بیمارستان هشترودیان متولد شد، به‌دلیل متولد شدن در خانواده‌ی هنرمند از سن 5 سالگی موسیقی را شروع کرد. او در همان سن با انگشتان کوچکش خیلی‌خوب نت‌ها را می‌گرفت و سیم‌ها را این‌ور و آن‌ور می‌کرد. «او داشت ساز می‌زد»، از هفت-هشت سالگی کم‌کم به کلاس‌های سنتور و ویلن رفت و پیانو را از خواهرش الیکا یاد گرفت. در سن یازده سالگی به طور جدی با آکوستیک کردن اتاقش تصمیم به ساخت موسیقی گرفت.




احسان خواجه امیری

احسان و ایرج خواجه امیری

ایرج خواجه امیری

در دوازده سالگی برای برنامه کودک آهنگسازی کرد. کار حرفه‌ایی خود را با آهنگسازی برای مجموعه‌ی مستند که موسیقی بی‌کلام بود آغاز کرد و مطرح‌ترین کارش در آن دوران آهنگسازی آلبومی به‌نام «خاطرات زندگی» برای پدرش بود. سازهای مختلف را امتحان می‌کرد و آموزش یک ساز را به اتمام نمی‌رساند. فقط می‌خواست آهنگساز شود و ورود خود را به عرصه خوانندگی یک شوخی می‌دانست.وی هم‌چنین فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب است.

احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری
  • nasrin shahin fatmeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی